No vuelvas
Porto tota la tarda a casa sense moure'm del sofà per voluntat pròpia. Vull anar a fer-me les ungles perquè les porto que fan pena, però és que em fot palíssim baixar. Literal és baixar. Les noies de les ungles i jo compartim el mateix número de carrer. Em sento una mica com si visqués a El cor de la ciutat i baixés a la Montse a tallar-me les puntes. Però res, em costa horrors llevar-me del llit. He dit sofà abans? Doncs no, ara és llit. Abans era sofà. Necessitava aquest apalanque , sincerament. No per haver estat currant massa, ultimament, la veritat sigui dita. Al contrari, és que he estat una mica de picos pardos. Avui m'he tallat el cabell jo mateixa. Ara no sé si ho he comentat a anteriors posts, però tinc una guerra oberta contra les perruqueries. (Si fos la de la Montse, obvi no seria així, però per desgràcia meva no visc en una ficció de TV3). Les últimes vegades m'he encarregat jo del meu cabell. Tant de tenyir-me'l com de tallar-me'l. L'últim cop...