Me sabe a humo
Porto fatal el tema tabac combinat amb l'eufòria. Els no fumadors què feu quan esteu eufòrics? És que de veritat, tot ok. La meva vida no està malament. Però és que quan està MOLT BÉ, i need a piti. I em quedo com a mig gas. Quina puta merda aquesta drogadicció eh. És terriblíssim.
Si aquell 4t d'ESO tonto no m'hagues posat a fumar per ser guai, ara no seria una yonki. Perquè penso "va, per un piti? Però, clar, no pot ser.
De veritat: Flipo amb els no fumadors! Per mi sou una espècie per explorar. No sé si us odio, us envejo, us admiro o em feu pena. No ho tinc clar. Potser en el fons us encantaria fumar.
Sempre he pensat que quan Merecedes Milá sortia per la tele insistint tan intensament que fumar era horrible, jo pensava "anda que no mataves tu ara per un piti, guapa...". Em fa ser mala persona això? Puede ser.
(Tinc uns ràndoms morrejantse davant meu al metro. Penso el mateix. No sé si els envejo, els odio, els admiro o em fan pena. La veritat es que tenen una pinta de yonkis que tira enrere. Segur que fumen).
La cançó: Me sabe a humo - Los Chunguitos
"Yo con un pitillo me siento feliz y mirando el humo me olvido de ti".
Joder, veieu? És que tot són avantatges.
La foto: Jo fumant fa uns quants anys, quan ni em plantejava deixar-ho, i em creia lliure quan no ho era. Potser mai arribaré a ser lliure per molt que ho deixi. De veritat, que dura és la vida d'una persona sana.
(Avui faig 80 dies sense fum).
.png)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada