Uno los dos
El dia que m'atreveixo a treure les sandàlies de l'armari, perquè ja estem a 30 graus, resulta que comença a caure pedra a Madrid. De veritat. No merezco.
Bé. Estic sobrepassadíssima pel concert que vaig viure ahir de Miranda. Emocionada és poc.
La veritat és que he de controlar els moments d'eufòria, perquè ahir m'hagués fumat 35 pitis, i no pot ser. Mentalment vaig viatjar uns 15 anys enrere i, entre l'emoció i els puertos de indias, va ser complicat mantenir-me en el meu mood antitabac. Però bé, calma a l'estadi que vaig aguantar.
Mare meva. Quin desplegament d'endorfines i adrenalina l'espectacle d'ahir. Què curiós el cervell i el cos humà. Com pot ser tots aquests sentiments i emocions per unes cançonetes?
Quin contrast amb ara mateix, que em toca tornar a la vida normal i no em puc ni moure del llit. Ressaquíssima, son i bajona extrema.
Ahir va ser tot molt 2006. Molts records guais. Molt tontipop, molta fantasia, molta sensació post-adolescent i infinita nostàlgia. Però amb la bona sensació de que aquesta gent segueix existint, i que hi ha un públic a Madrid molt antiAyuso que mola màximíssim.
Mai els havia vist en directe i, my god, quina meravella. Crec que els escolto massa poc per lo guais que són.
La cançó: Uno los dos - Miranda!
La meva favo crec que és Traición, però és que feia molts anys que no escoltava aquest temón. Fan plorar bastant els putos ninos d'Uno los dos, i presenten un romanticisme possiblement megatòxic, però en el seu moment la considerava megaromàntica.
"El cd que habíamos compilado para hacer el amor, ayer fue mi disco favorito y hoy es lo más triste que oí".
La foto: Miranda cantant "Don" ahir. ¿Es un solo? ¡Es la guitarra de Lolo! Ploro.
.png)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada