I will be there
Quan vaig arribar a Madrid, tenia un diari on escrivia tot el que em passava. Jo encara no tenia un pis on viure, així que m'allotjava en hostals i habitacions de particulars.
Com gairebé no podia cuinar, me n'anava a fer menús al centre, i allà va ser quan vaig decidir que, si no volia caure a la temptació de demanar-me pasta cada dia, havia de començar a apuntar-me les coses.
Després vaig passar a escriure tot el que feia. La meva vida estava lliure de rutines, i tenia la imperiosa necessitat de saber en què invertia el temps cada dia. M'exigia un ordre mental. Crec que és el meu ascendent a Virgo el que em fa ser així.
Escrivia coses com: "Avui m'he llevat i he ballat 3 cançons. He comprat el bitllet de metro i he anat a donar una volta per no sé on. He vist tal sèrie. He dinat a tal lloc. M'he pres un verdejo a les cinc de la tarda", etc.
Aquí no crec que segueixi cap ordre, honestament. Tiraré milles i fin.
La cançó: I will be there - Britney Spears
Per compensar el drama d'ahir i per quadrar-ho amb la foto d'avui, poso aquest temazo.
És del primer disc de la Britney, i fa poc va tornar de manera aleatòria a la meva vida.
El meu cervell l'havia esborrat, i en tornar-lo a sentir, em van venir ganes de riure i de plorar al mateix temps. Crec que va ser una cançó que no va arribar ni a ser single, però jo la vaig tenir molt en bucle. Diria que aquest que va ser dels primers CD's que em van regalar a la vida.
La foto: Ella és de les meves Sagis preferides. He dit que això serà com el meu Fotolog, així que penso decorar-ho tot al meu gust. Què guapa.
.png)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada