Corazón en bancarrota
Sovint penso en persones que ja no formen part del meu dia a dia. Gent que, en el seu moment, era molt propera i que ara ja no.
Em fa reflexionar sobre el fet de saber quin és l'últim dia. No estic parlant de finals tràgics, si no de finals que no sabem que són finals, fins que no es veuen amb perspectiva.
També penso en la situació a la inversa. Inicis que no sabem que són inicis. Persones que apareixen a la teva vida un dia i que, de cop, es fan valuoses per a tu.
M'agrada pensar en els cinc minuts abans de conèixer a algú que serà important. Quina paranoia pensar en un matí sortint de casa, ignorant el fet que, al cap d'unes hores, et creuaràs amb una persona que, en un temps, serà protagonista (o antagonista) de la teva història.
M'he posat mística, avui, perdoneu. És que és molt curiós pensar en lo nerviosos que ens posem, a vegades, amb algunes coses, quan els fets més importants passen sense que en siguem conscients. Que només es veuen quan ja t'has passat la parada.
És fortíssim.
Evidentment, sempre estem a temps de recuperar o dinamitar les relacions que vulguem, de manera conscient, però em fa gràcia aquesta ignorància/innocència quan fem passos rellevants sense saber que els estem fent.
La cançó: Corazón en bancarrota - Dani Flaco
Ahir mentre netejava el pis va arribar a mi aquesta cançó. Va ser com un record desbloquejat. Va existir una època en què escoltava Dani Flaco per sobre de les meves possibilitats. Té tantíssims hits... M'encanta quan de cop et saps sencera una canço que fa 15 anys que no escoltaves.
La foto: He posat el títol de la cançó a google i m'ha sortit la portada d'aquell disc. Love it.
.png)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada