Smooth Criminal
No acostumo a veure moltes pel·lis, en general, ja em sap greu, però va sorgir i la vaig mirar.
Va ser com "ostres, Matrix, és molt famosa, s'ha de veure" i, la veritat és que tot ok amb la vida, però no veia el moment d'acabar-la.
Està molt ben feta, això sí, què he de dir? El final de Nissaga és de la mateixa època i, òbviament, els efectes especials no es poden ni comparar. Però clar, dispars a càmera lenta, gent saltant pels edificis, volteretes i patades, doncs molt bonic tot però jo em vaig perdre.
No menteixo si dic que quan vaig acabar-la, vaig entrar al chat gpt i li vaig posar "por favor, resumen de matrix 1, con explicación, que no la he entendido". (A vegades penso que és google i li parlo en castellà).
Ho sento. Molava molt la idea de "los fallos en Matrix" que tant he sentit, i el concepte de realitat que presenta, però se'm va fer bastant bola, la veritat. Sobretot la Trinity que quin pal de chavala, mare meva.
Li he posat un 6 a Filmaffinity. Potser és insultant, perquè això deu ser de culte, però és que no repetiria l'experiència. I li poso més d'un 5 perquè el senyor Keanu Reeves està com un puto tren de llarga distància, que si no potser ni un 4.
La cançó: Smooth Criminal - Michael Jackson
La meva favo d'ell, sens dubte. Avui me l'he posat per ballar, escullint la versió de videoclip de 9 minuts, i gairebé he entrat en trance. Quin temazo més brutal, i quins records d'antaño.
La foto: Sincerament, per mi també seria El elegido. Quin paibon, tu.
.png)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada