Tómame o déjame
Hola, bon dia. Hi ha algú? No escric al blog des de fa uns 200 mesos, però he decidit tornar-me a baixar Blogger al mòbil, aviam si estirada al llit amb tota la patxorra , m'inspiro per buidar el meu cap una estona. Estava jo aquí, escoltant podcasts de desenvolupament personal (que venen a ser la meva droga actual juntament amb els que parlen d'astrologia), i m'he posat a reflexionar sobre el fet de procrastinar (he hagut de buscar com s'escriu, perquè jo sóc molt inteligenta, però ara se m'ha atravessat una paraula llarga). Doncs bé. Jo tinc un idil•li bastant tòxic amb l'escriptura. M'agrada fotre rotllos i m'agrada expressar-me (ho necessito), peeeeeerò em fot un palíssim descomunal posar-me a fer l'acció d'escriure. Fa unes quantes setmanes que vaig dir que escriuria una novel•la. Tinc moltes coses pensades i m'he posat a ordenar-ho, però passo més estona maleïnt que no escric, que escrivint. I em foto ràbia extrema. Total que he pe...