Material girl
Feia tot això per desconnectar, però no sabia que acabaria a un lloc amb parets de paper de fumar i famílies nombroses al costat.
Ahir a la nit em vaig convertir en la veïna amargada que espera fins les onze, per donar cops a la paret amb cara de molt enfadada.
Vaig decidir que em quedaria un dia més a Malgrat, però que em canviaria d'allotjament perquè aquest era horrible. Així que vaig triar un de més maco i de més car.
Però avui quan m'he llevat, l'hotel on estic ja no em semblava tan terrible, i he mal·leit el meu Mart a Aries que em fa tirar pel dret sense pensar.
He pres una decisió moguda pel cabreig de no poder dormir, i ara tinc una reserva a un hotel amb piscina descoberta, quan encara vaig amb bufanda i dormo amb manta.
Quan he sortit de l'habitació, m'he trobat a la dona de la neteja que s'ha sorprès de que tingués el llit fet. (No pensava que aquí netegéssin cada dia i me l'he fet jo).
M'ha dit que havia picat a la meva porta diversos cops, però que jo no havia contestat. Sort que no ho he sentit. Només hagués faltat que un dia que dormo fins tard, hagi de venir una desconeguda a despertar-me.
He anat a caminar pel poble buscant un lloc per esmorzar, i l'energia era molt diferent a la d'ahir a la nit. Malgrat de Mar té rollazo. La gent saluda, hi ha coses, és guai.
Em miro les cares i em pregunto com deu ser el dia a dia d'aquestes persones. Potser es coneixen tots entre ells, i ara em miren i pensen "aquesta qui és".
Ara que no fumo, he abandonat la meva obsessió per les terrasses, i he decidit esmorzar a l'interior d'una cafeteria posant l'orella a les converses alienes.
Quan he acabat, he caminat fins l'església i a dins hi he vist la Moreneta. No m'ho esperava. No veia aquesta imatge en directe des dels 5 anys, i he sortit impactada.No ha estat com veure la Torre Eiffel, però gairebé.
Després he anat a visitar la part que més m'agrada dels pobles: la típica placeta al costat de l'Ajuntament i la catedral on hi ha bars i restaurants. On sembla que es concentra tota la gent, on hi ha el meollo, on hi ha la vida.
Allà, m'he parat a mirar el cartell del menú d'un restaurant que, pel meu gust, estava massa aprop d'un d'home que estava assegut a una taula. S'ha creat un moment incòmode, perquè no trobava la correcta distància entre llegir els plats i respectar el seu espai personal.
El senyor, com estavem tan aprop, m'ha dit que no se m'acudís dinar allà, que avui no estaven molt fins. La dona que l'acompanyava ha rigut, i com jo no sabia si m'estaven prenent el pèl o què, he decidit somriure, dir gràcies i fugir.
He anat a comprar aigua, que aquesta nit me n'ha faltat i he tornat a l'hotel per preparar la meva ruta de restaurants. M'he preparat l'ordre de les parades i així, buscant un lloc per dinar, he conegut una mica més el poble.
Continuarà... (si em motivo)
La cançó: Material Girl - Cassandra Beck
Aquesta cançó és la meva fav de la Madonna però poso aquesta versió perquè és la que ha sonat al bar mentre escrivia tot això.
La foto: una foto de Malgrat d'aquest matí.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada