Lloviendo estrellas

Bueno, jo crec que una entrada mensual sí que podríem tenir, no? Ja veieu que el meu nivell d'esforç és limitat. I és que a vegades no em dóna la gana, bàsicament.

No puc dir on estic escrivint això perquè no és moralment acceptable. Però diguem que ara és com si estigués cobrant per fer-ho. Je je je je.

En fi. Seguiré després quan torni a casa, i ara continuaré comprovant els extractes d'un banc amb les factures d'una empresa que ni és meva ni ho serà mai. 

Per sort avui és divendres i plego en mitja hora. Sí, m'he convertit en el que no volia ser. Enhorabona, Marta. Però bé,  no passa res, perquè a poc a poc crec que estic trobant el meu camí (sí, sono como una secta sempre. Ho sé).

En les últimes setmanes, he començat a escriure 3 novel·les, he après a cosir, i he tornat a deixar de fumar. Sí, és que jo sóc així. Un quadro de persona que sovint no fot absolutament res, però que a temporades té un excés de productivitat perquè no sap estar quieta, (i bueno i perquè per passar el mono del tabac, havia de fer coses i no quedar-me estirada el llit mirant El Cor de la Ciutat).

Espero que algun dia, aquesta creativitat desmesurada que m'ha sortit de cop, pugui veure la llum. De moment, només surt a la superfície aquest blog, que l'he tornat a decorar diferent. No puc parar de fer-ho. El veia massa fosc i volia posar-li més fúcsia. Potser demà el torno a canviar. A vegades no puc evitar combinar la tipografia amb el meu estat d'ànim i, últimament, em puja i em baixa bastant ràpidament. 

La cançó: Lloviendo estrellas - Cristian Castro
D'aquest senyor només coneixia "Azul" per raons òbvies (Bustamante - Gala 8), però l'altre dia em va sortir un reel amb una noia cantant això i vaig pensar: "Hola???? I aquest puto hit que no he sentit mai a la vida??????". Si no tingués pànic a conduïr, seria una cançó que cantaria a pleno pulmón anant en cotxe.

La foto: Us he dit que encara guardo el meu Furby?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sin ti

Sweet Caroline

Quasi