Tómame o déjame
No escric al blog des de fa uns 200 mesos, però he decidit tornar-me a baixar Blogger al mòbil, aviam si estirada al llit amb tota la patxorra, m'inspiro per buidar el meu cap una estona.
Estava jo aquí, escoltant podcasts de desenvolupament personal (que venen a ser la meva droga actual juntament amb els que parlen d'astrologia), i m'he posat a reflexionar sobre el fet de procrastinar (he hagut de buscar com s'escriu, perquè jo sóc molt inteligenta, però ara se m'ha atravessat una paraula llarga).
Doncs bé. Jo tinc un idil•li bastant tòxic amb l'escriptura. M'agrada fotre rotllos i m'agrada expressar-me (ho necessito), peeeeeerò em fot un palíssim descomunal posar-me a fer l'acció d'escriure.
Fa unes quantes setmanes que vaig dir que escriuria una novel•la. Tinc moltes coses pensades i m'he posat a ordenar-ho, però passo més estona maleïnt que no escric, que escrivint. I em foto ràbia extrema.
Total que he pensat "obre el blog aviam què passa".
Quan vivia a Madrid vaig estar fent un diari durant uns mesos. Crec que ja ho havia dit aquí, però és igual, ho repeteixo. I ho feia des del mòbil i no em costava.
Llavors m'he dit: "què passaria si em posés a escriure sense moure'm del llit, sense muntar la parafernàlia d'obrir el portàtil, entrar al drive i mirar un document en blanc mentre em crec Carrie Bradshaw"?
I bueno, no sé quants parágrafs porto escrits, però crec que funciona.
Al final crec que he d'intentar conviure amistosament amb la meva estimada vagància. (Aquest tema el desenvoluparé en un altre moment).
La cançó: Tómame o déjame - Naiara
Em vaig enganxar a aquest OT com unes sis setmanes tard. Em fotia pal veure nens cantant i pensava "d'aquests no em faré fan, que són gairebé menors d'edat i tu ets una senyora de 35 anys".
(Lo que pasó a continuación te sorprenderá).
Doncs res, em vaig posar la gala 0 i va apareixer un noi ros amb accent uruguayo sent, simplement, amable, i ja vaig pensar: "bon dia, Catalunya, benvinguts al món". En fi, és que clar, així no es pot. Enamorada d'un bebé, doncs ok.
I després també estava Naiara. Una noia amb pinta de choni, empoderada, amb tatuatges, guapíssima i cantant La Quinta estación... doncs és que poc més necessitava perquè es convertís en el meu nou model a seguir a la vida.
Escullo aquesta cançó perquè jo ja era fan de la de Mocedades abans que la cantés ella, però és que estic inlove de la seva versió.
La foto:
He anat a les meves últimes captures de pantalla i he trobat això. I m'he dit: "Marta, no li donis més voltes. Penja a Pilar Tabares donant el 3r premi a Busta a OT1. Ja està".
.png)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada