Mi nuevo vicio


Hola, què tal? Fa molt que no escric.

Això havia de ser una cosa dinàmica i guai, i resulta que vaig escriure uns quants dies seguits i després em vaig cansar. *pretends to be shocked*

Pot parar de passar-me sempre igual? De veritat, sovint m'avorreixo de mi mateixa. 

Porto tot el dia mirant cartes astrals i intentant desxifrar-les amb el Chat gpt. La meva vida és un deliri.

He descobert que tinc el Sol a Sagitari i a la casa 3 com Britney Spears. Sincerament, estic zero sorpresa amb aquesta dada, però tampoc la sé explicar. Simplement, sabia que amb aquesta persona tenia coses en comú. L'optimisme, la taradesa, etc.

També he vist que tinc Venus en Escorpio com Winona Ryder. Tanto monta, monta tanto. Segur que té alguna cosa a veure amb obsessions amoroses o alguna cosa així poc sana. Es va pillar de Johnny Depp quan era adolescent i va acabar en un psiquiàtric, no te digo más. La Wino i jo aquí separades al nèixer, com si ho veiés.

Bé, molt interessant tot. 

Demà me'n vaig a Toledo perquè he decidit que necessito moure'm una mica. He agafat un free tour i un hotel amb aire acondicionat al costat del casc antic. Sincerament, no necessito massa més. Restaurants de menú, verdejito, i a viure. 

Tandebò pogués fer això sempre.

Avui aniré a casa i miraré de posar-me al dia dels 5 capítols que em queden de Com si fos ahir, per poder veure aquesta nit el capítol final de temporada. No crec que em doni temps però, ho intentaré.

La cançó: Mi nuevo vicio - Paulina Rubio
Paulina SEMPRE és necessària. Fa uns dies la vaig anar a veure a l'orgullo, però al final no va poder ser perquè estava a l'altra banda de la Gran Via. Vaig viure una situació like Alemanya dividida pel mur de Berlín. Igualment va cantar 12 minuts i aquesta no la va fer. :(

La foto: Ai mira, és que aquí encara no ho havia ensenyat. Sóc rossa des de fa una setmana i no hi ha cosa que em faci més feliç a la vida. Vull dir: the dream came true. Si veieu la meva galeria del mòbil, pensareu que estic com per a què em detinguin per egocentrisme. Potser un dia aquí al blog m'esplaio explicant la meva història amb el fet de tenir cabell ros.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sin ti

Sweet Caroline

Quasi