Milionària

No puc més.

Crec que no hauria de costar tant poder viure sempre en una caleta, Verdejo en mà, prenent el sol en biquini, mentre esperes que t'avisin del chiringuito al crit de "senyoreta, la seva paella ja està llesta". Sincerament, no entenc per què a mi no em passa.

Qui em coneix ja sap que per mi els conceptes "por fin viernes" "joder, otra vez lunes" són lo pitjor d'aquesta societat. Quina necessitat hi ha de que estiguem tots passant per aquesta tortura? Per què? A qui se suposa que hem fet tant mal? 

A mi m'agrada tenir una rutina, clar que sí, però cal que la meva sigui aquesta?

I si em llevo un dia i l'únic que em ve de gust és estirar-me al sofà en pijama i mirar una serie de Yon González durant 9 hores? Eh? Què passa aquí? No puc????

"No, Marta, és que saps que passa, és que tu ets molt vaga". Emmmmmmmmmmm..... clar? 

Jo de veritat que no entenc en quin moment es va posar de moda això d'anar a un lloc a fer Excels i a enviar emails. De veritat, que no ho comprenc.

No em malinterpreteu, fer Excels és una de les meves passions a la vida, però cal que els hagi de fer per gent que no sóc jo? Gent que no valorarà que estic posant uns tons de fucsia preciosos, que els títols van en negreta, que tot està centrat i justificat, que manté tot un ordre i estètica, i que les línies son gruixudes al final de cada quadre perquè tot quedi més harmònic? Oi que no? Doncs llavors no li veig el sentit.

Després, a sobre, ve la part aquella en la qual t'has de relacionar amb altres persones. (Risas).  Això sí que fot moltíssima gràcia. Perdoneu eh, que a mi fer vida social m'encanta, i al món hi pots trobar gent molt maca, però és que a les feines... aquesta gent no la tries tu. Llavors és com... és necessari que m'hagi de menjar el tupper de cigrons comentant amb la meva jefa què em sembla lo de Rauw Alejandro? 

Jo és que em nego a pensar que això és el que m'espera fins que em jubili.

La cançó: Milionària - Rosalia
Crec que fins al moment mai m'havia quadrat tant el tema del que parlo amb la cançó, però és que tandebò tot el que hi diu es pogués traslladar a la meva vida. Sento dir que no sóc ultrafan de la Rosi, però té cançons que m'agraden molt. A més, jo sempre estic a favor de les noies amb rínxols que molen però que es pillen de tios imbècils. A tope sempre amb aquest col·lectiu.

La foto: He buscat a google "quiero vivir en una playa" i m'ha sortit això.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sin ti

Sweet Caroline

Quasi