Bagatelas


Estic a la feina menjant
pistachos mentre miro vols a Paris que no em puc pagar. 

Nada nuevo bajo el sol.

M'estava rellegint el blog i he vist que vaig publicar vuit entrades al juny i una al juliol. No em donarà temps d'igualar els dos mesos. Em sap greu perquè jo volia que això tingués una estructura, però no m'ha donat la vida. Que diver és ser jo, eh, que m'agobio per coses que ningú m'ha demanat.

En fi, com esteu? Espero que estigueu tots molt bé. Encara no he penjat el link d'aquest blog a cap banda, així que podríem dir que segueixo parlant sola. No sé quin sentit té que segueixi escrivint aquí, pero suposo que a nivell terapèutic em va bé. Fotre-li el rotllo a la penya sempre m'ha relaxat.

Ara aniré a dinar. M'he portat un tupper per preparar-me una amanida. M'he de tallar els tomàquets, i afegir-hi el formatge feta i les olives negres. La gent menja macarrons i jo estic mortíssima d'enveja. Què hi farem.

Ja m'he organitzat tot l'estiu. Me'l passaré sencer currant aixi que m'he proposat aprofitar els caps de setmana. Abans per mi  aprofitar-los consistia en estirar-me al sofà i mirar-me 250 capítols d'una serie dels 2000, però ara és estiu i és diferent. Miro els vostres stories i em donen ganes de plorar, així que he decidit pirar-me fora cada finde. (Un a Segòvia, un a Ávila, (l'anterior que ja vaig anar a Toledo) i dos a Barcelona.

Mentalment necessito una visita a casa, tot i que encara vulgui quedar-me més temps aquí a Madrid. A més, necessito fortament anar a la platja. Mai havia desitjat tant que se m'embruti la tovallola de sorra just quan acabo de sortir de l'aigua.

La cançó: Bagatelas - Pablo Moro
Aquesta canço fa moltíssim que no l'escolto però avui m'ha vingut al cap. Va ser la inspiració del nom del meu primer blog "la vida en Marte", per una de les frases que hi diu. Em vaig fer molt fan de les cançons d'aquest home en una època. La mateixa de Dani Flaco i Ismael Serrano. L'etapa 2008 aprox. en la qual escoltava obsessivament cantautors espanyols.

La foto: Una finestra que em vaig trobar a Toledo. Si algun dia a la vida aconsegueixo tornar a tenir un pis per mi sola, una paret anirà decorada així. No dista molt de les meves parets d'adolescent.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sin ti

Sweet Caroline

Quasi